Meneer de directeur kijkt al weken toe bij training met het platform en besluit vandaag dat hij maar es mee moet doen. Als ik de kamer binnen kom gaat hij op het platform en wacht op zijn beloning. Hij is slimmer dan ik dacht…

In de avond training met Veda: showfun. In de kantine wordt trainingsmaatje Mattie uitbundig begroet bij binnenkomst en ze spelen even kort samen. Minder ruig dan vorige week want ze kennen elkaar nu. Een genot om naar te kijken!
Het rondje show gaat voor een tweede keer best aardig. Op de tafel constateert Gabrielle dat de groei er voor zorgt dat er een niveauverschil is tussen voor en achter. Geen zorgen: normaal. In de funhal gaan we verder met waar we vorige week geëindigd zijn. Bruggetjes en daarna een trampoline en twee krukjes. Wij gaan zozo en dan pakt Gabrielle mijn lijn en laat mij de aanwijzingen geven aan Veda. En wat gebeurt er dan? Veda staat prachtig op de krukjes! Trampoline maakt haar sowieso niet uit. Wat een genot om zo te werken. Even kort de kantine in en dan maar snel naar huis: Veda heeft het emmertje volledig leeg en daar kan ik me iets bij voorstellen met deze warmte.
Het stort thuis ook gewoon in de bench in een diepe slaap.…
Plaats een reactie