
In de middagpauze maar niet gewandeld maar in het gras gelegen. Lekker verkoelend en vooral Veda vind dit heerlijk. Noor en Amy willen altijd spelen maar voor nu geen goed idee met die warmte. Het is moeilijk om ze buiten rustig te houden.

In de avond met Rebel op pad om kennis te maken met zijn vakantie-oppas. Deze lieve dame woont in het buitengebied en het was heerlijk vertoeven daar op het terras. Rebel heeft de hele tijd alleen maar de tuin in liggen kijken. Komt helemaal goed denk ik zo!
Daarna snel naar huis en de andere teamleden uit laten. Nog even zitten en zelfs met deze temperaturen wil Noor nog op schoot liggen. ..
Plaats een reactie